2012-02-06

monday 6th


Riktig dålig uppdatering just nu, har inte riktigt tid med allt som behövs göras. På fredag är det dagen med stort D, dagen vi har väntat på i sex månader. Klockan 8.00 går bussen med destination St. Anton och jag kunde inte vara mer taggad! Nej förresten, stryk det. På torsdag har jag slutprov i fysik och det tar all glädje ifrån mig just nu. Önskar att jag, som jag brukar kunna, kunde bli av med den stressen genom att tänka på annat men det funkar helt enkelt inte. Som pricken över i:t på detta behövs det ju också fixas en del inför St. Anton. Jag måste packa, fixa iordning allt och jag har inte börjat än. Jag vill verkligen bara tagga och peppa och allt man kan göra inför årets roligaste vecka men tiden räcker inte till. Hade jag haft fem extra timmar på mina dygn hade allt varit fab. Just nu längtar jag bara tills det blir torsdag och klockan är tolv. Då kommer fysikfuckingprovet (förlåt, hårda ord) vara över och kan taggandet äntligen börja.
Nu har jag iallafall druckit dagens mängd kaffe i hopp om att den ska ge mig kraft och styrka (klyschigt) till fysikpluggande. Wish me luck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar