2012-03-25

hundra procent helg, hundra procent njutning













I fredags gick jag, efter min enda lektion, till kanalen med klassen för att njuta av en kakbuffé, sol och lite för många jordgubbar. Därefter väntade middag hemma och film med världens bästa.
Idag startade jag morgonen med frulle på balkongen där jag fick njuta av solen och våren, eller ska jag säga sommaren? Lunch väntade hos Beccs som, precis som vanligt, bjöd på en underbar buffé av allt ifrån chèvremackor till macarons. Gick därifrån mer än proppmätt och spenderade sedan kvällen med en familjemiddag. (Varför inte fortsätta i helgens anda, äta lite mer liksom)

För att göra helgen lite bättre har den inte bestått av något plugg och nu välkomnar jag en ny vecka som jag planerar att göra minst lika bra. X's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar