2012-07-29

outfit - when in st tropez




Shorts, Gina Tricot. Tröja, mammas gamla. Halsband, H&M FAA-collection. Klocka, Triwa. Ray-bans.

Kvällen då vi var i St Tropez, eller Troppan som vi som hänger där kallar det, såg jag ut såhär. Iförd mina nya shorts hängde jag bland lyxyachter - bland annat the one and only Roberto Cavallis(!!!) båt trängdes på kajen - tjejer i stilettklackar högre än forna twin towers och mysiga men ack så dyra restauranger. Summa summarum ger jag kvällen fem tummar upp (toasters om så föredras).
Bilder från resten av resan, och inte bara outfits, kommer så småningom, men det tar sin lilla tid att gå igenom alla bilder..

Annars då? Efter tidiga morgnar och sena kvällar i en vecka kan jag konstatera att det inte är någon höjdare om man, som jag, behöver tio timmars sömn varje natt för att vara på topp. I går kväll trängdes jag i vilket fall med nästan 70 000 andra framför en scen där the boss spelade. Efter en nästan fyra timmar lång konsert tackade han för sig. Sjukt att han som 62-åring orkar, jag höll på att bryta ihop och, tro det eller ej, så anstränger han sig liksom lite mer än jag.
Imorgon efter jobbet har jag i vilket fall som helst några dagars ledighet så då beger jag mig till mitt paradis. Hat bäst så länge, X’s 

4 kommentarer:

  1. Jellyfish på din brunheeeeet, fml hatar att jobba

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja men all färg är borta nu så det är nemas problemas (hatar jobb ja...) tagga ses snart!!!

      Radera
  2. jaaa, du är så fin <3333333 inlove

    SvaraRadera
    Svar
    1. tihi, DU är fin! saknardäj massor!

      Radera