2012-08-27

france - part I










På väg ner mot sol och bad på Rivieran stannade vi till i Champagne. Där köptes champagne, vi åt god mat och så drack vi, givetvis, champagne i Champagne. En trevlig övernattning helt enkelt.

Under de senaste två veckorna njutit av mina sista sommarlovsdagar. Sovit lite och varit hemma ännu mindre. För två veckor sedan tog jag dessutom körkort(!!!) och det kan ha varit den bästa dagen i hela mitt liv. Förra helgen hoppade vi därför i bilen för att ta en road trip upp till Julias land. Nattdopp, kräftskiva och kanelbullebak resulterade i en sjukt mysig helg.
 I torsdags började jag tredje året på gymnasiet. Början på slutet och nu vill jag ta vara på allt det sista innebär.
En hel del har alltså hänt på den sista tiden, men härmed kommer uppdateringen fortsätta som vanligt, jag är så pepp.
Later, babes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar