2012-12-09

outfit - snapshot from 120512


Hej babes! Just nu är mina dagar fyllda av massor av saker att göra, to do-listorna kan göras milslånga. Jag har slutprov som ska pluggas till, inlämningar att skriva och en klänning att sy. Som pricken över i måste jag jobba och försöker även få in julmys i det hela vilket resulterar i lite sömn och ännu mindre tid framför datorn. Samtidigt som jag är jättespänd på veckan som kommer, då banketten äntligen ska äga rum, vill jag inte att dagarna ska gå. Tiden räcker inte till och dessvärre blir bloggen lidande. MEN jag ska skärpa mig. Jag har det mesta under kontroll vilket gör att jag nog kan klämma in några minuter framför datorn.

Med denna roman tackar jag för mig. Nu väntar sängen och imorgon väntar måndag. Ny vecka, nya möjligheter och dessutom ny busslinje. Kan inte bli annat än bra (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar