2013-02-18

borta bra men hemma bäst?


Igårkväll kom vi hem efter en minst sagt grym vecka i franska alperna. Jag låter bilder tala för sig själva för att försöka beskriva den resa vi har haft är omöjligt. Det dröjer däremot ett tag innan jag får mina bilder så än så länge bjussar jag på bilderna ovan. Två höjdpunkter som dokumenterades på min instagram, alptoppar framför en klarblå himmel och min älskling på alla hjärtans dag.
Jag har tyvärr inte bara tagit hem fina minnen från resan utan även en dunderförkylning. Eftermiddagen har därför spenderats i sängen med te och favvofilmen The devil wears Prada och där planerar jag att stanna. Just nu håller jag tummarna för att gamla huskurer som c-vitaminer i form av apelsiner och te med honung botar förkylningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar