2013-04-28

i min väska


Väska, Topshop. Läppstift, IsaDora. Börs, Marc by Marc Jacobs. Pennfack, sytt av mig. Plånbok, Epic. Solglasögon, Ray-Ban Wayfarer.

Lite såhär brukar det se ut i min väska när jag går hemifrån. Jag är ju optimist och tror att solen kommer skina varje dag så ett par solglasögon är obligatoriskt. Min kalender är mitt liv, i den har jag allt, de dagar (som tack och lov är få) som jag glömmer den hemma går jag i princip under. Till den behöver jag såklart fina pennor som jag förvarar i mitt hemsydda pennfack. En bok får ofta följa med för att göra bussresorna lite roligare men oftast är det en bok vi läser i något ämne i skolan. Det är även fallet med denna - en samling engelska noveller hade jag nog annars inte valt för att göra bussresorna roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar