2012-10-05

grey





I onsdags invigde jag ett av mitt senaste inköp. Ett par gråa byxor i mjukt tyg, så det blir lite som tights. Älskar detaljerna med dragkedjorna och sömmarna som gör dom så mycket roligare. Från Acne.

Annars då? Trots att mitt liv blev himla mycket mindre stressigt när matteprovet var färdigskrivet i tisdags blev bloggandet tydligen inte bättre. Min dator har nämligen pajat, himla lägligt, och det visar sig att ett trasigt tangenbord och en trasig skärm försvårar bloggandet en hel del... Men genom att koppla in ett externt tangentbord och en tv, så funkar det. Numera har jag alltså en stationär dator istället för en laptop.
Men jag ska inte klaga, livet är ganska bra ändå. I helgen väntar jobb och släktträff, cant wait. Happy friday folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar