2012-10-01

morning inspiration



pics through jakandjil

Denna regniga måndagmorgon drömmer jag mig bort till varma vindar, skira tyger och perfekt skräddade jackor från Proenza Schouler.

I helgen har jag hängt med pojkvännen, filmer, brunch med amerikanska pannkakor och restaurangbesök resulterade i ett mysigt slut på veckan. Igår hann jag även med en lite shoppingrunda där tre plagg fick följa med hem.
Imorgon väntar matteprov och det betyder dessvärre att den lediga tiden spenderas med matteböckerna. Kunde ha haft det roligare. Därefter är jag tillbaka på riktigt, det lovar jag!

2 kommentarer:

  1. http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/S2012RTW-ESAAB/#1

    Har du sett den här kollektionen eller??? Jag bara smälter inombords när jag ser alla underbara plagg. Klockrent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, den är heelt underbar! Första klänningen med Anja Rubik är to-die-for. Tagga balen typ haha

      Radera