2013-01-01

2012 part 1




Januari. Året inleddes med en hel del skridskoåkande, en modeteckningskurs och nedräkning inför skidresan.





Februari. Outfit i form av jeans på jeans. Vecka 7 kom och det innebar en bussresa ner till Österrike. Väl där väntade en vecka av skidåkning i sol, matlagning, festande och kärlek.





Mars. Vi åkte till Köpenhamn över en dag för shopping, lunch och promenerande i solen. Rebecca hostade vårens traditionella brunch. Jag började spendera eftermiddagar ute i solen och jag second hand-fyndade en trench coat.




April. Jag fixade collage till mina silverramar, även dom köpta second hand. En april-kväll ägnade vi åt VIP-shopping av H&Ms fashion against aids-kollektion där jag hittade mitt absoluta favorithalsband. Månaden avslutades med att jag fyllde 18! 





Maj. Jag invigde mina fina presenter, orange topp som jag fått av pojkvännen och tröja från Felicia. Körsbärsträden stod i blom och jag gick på vårmiddagen i vit klänning made by me.




Juni. Sommaren kom i takt med att vi fick sommarlov. Midsommar firades med bästa vännerna i ett hus i Tylösand, mysigare blir det inte. Jag gjorde sommarens bästa köp, mina blå shorts som jag önskar gick att använda även på vintern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar