2012-01-02

2011 part 1





Januari. 2011 började med nyårsfirande, bara ben, 25 grader och ett riktigt härligt gäng i Sydafrika. Därefter väntade många timmar vid poolen och på safari. Kan inte säga så mycket mer än att det var det bästa jag varit med om. Väl hemma blev jag deprimerad (skämt åsido) men jag hade med mig lite goa smycken hem. Måndagarna och torsdagarna bänkade jag mig framför datan för att kolla på bästa Stylisterna som jag blivit förälskad i.







Februari. Spontanköpte min skinnjacka från Zara och det kan nog ha varit det bästa köpet i hittills. Spenderade sportlovet i ett väldigt soligt St. Anton med mina föräldrar. Prydde mina öron med earcuffs och örhängen som jag gjorde. 




Mars. Jag köpte en oversizetröja i spets från Monki som fortfarande är en favorit. Vi hade afternoon tea hos Rebecca med tema Alice i underlandet, magiskt. Våren kom, solen sken mer och mer och det blev allt varmare. Som grädde på moset, pricken över i:t, you name it, så slutade mars med att jag tog bort tandställningen. Bästa dagen i mitt liv, no doubt.







April (bästa månaden). Började med en helg uppe i Sälen med skidåkning och bästa släkten. Våren kom och stannade i ungefär en vecka. Därefter blev det sommar. Yep. Varje ledig stund spenderades utomhus, i solstolen, på någons veranda eller på en uteservering. Det blev påsklov och därefter väntade min födelsedag som jag för första gången firade i bara ben. En fin känsla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar