2012-01-04

2011 part 2




Maj. Sommarvärmen fanns här och alla outfits blev somriga. Jag hade födelsedagsmiddag och fick (bland annat) världens finaste långklänning från bästa kompisarna. Ettan började lida mot sitt slut och jag gjorde årets sista prov. Fyndade bästa väskorna på en second hand-runda med mamma.






Juni kom och det gjorde också sommarlovet. Varje sekund togs tillvara på och det blev allt från födelsedagsbrunch hos Jennie till en tredagarstur till Annas land. Min gamla blogg blev till en frukostblogg, publicerade sådana inlägg nästan varje dag. Midsommar firades i bästa Dalarna. Juni avslutades med Where the action is och Coldplay. Kan vara bästa minnet från sommaren. Får fortfarande rysningar när jag tänker på Fix you.

Nu drar jag hem till Alice där det väntar frukost och snack om allt mellan himmel och jord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar