2012-01-15

2011 part 3








Juli. Sommaren fortsatte och juli innehöll många guldklimpar. Spenderade den mesta tiden med kompisar, vid havet eller ute med båten. Åkte till mitt paradis och var där i en vecka. Åt våfflor gräddade precis vid sjön och såg solen gå ner varje kväll. Juli avslutades med en helg nere i Halmstad med ett riktigt härligt gäng. Sandstrandshäng, glassätande, grillning och cykling. Kan nog vara det bästa minnet från året.





Augusti. Jag gjorde världens kap när jag köpte mina jeans som jag gjorde till shorts för ynka tio kronor. Åkte upp till Beccas land där vi spenderade två dagar och hade det hur mysigt som helst. Åkte upp för att fiska kräftor och ha kräftskiva i mitt paradis. Skolan började och hösten detsamma. Började klä mig i svarta jeans, koftor och sjalar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar